ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان

شرح اقدامات و فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان

شرح اقدامات و فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان

در این وبلاگ به بیان فعالیت ها و شرح اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان می پردازیم .

بایگانی

 

3سند افتخار ستاد بازسازی عتبات عالیات به خانواده شهید فضل الله دوست محمدی از خیرین سمنانی اهداء شد.

مسؤل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفتبه منظور ترویج فرهنگ مشارکت مردم در بازسازی حرمین شریف اهل بیت( ع )سند های افتخار به خانواده شهید فضل الله دوست محمدی اهداء شد.

رمضانعلی حلوایی ، در جلسه ی قدردانی از این اقدام خیرخواهانه که عصر روز یک شنبه در محل منزل مسکونی همسر شهید فضل الله دوست محمدی برگزار شد ، گفتمشارکت مردم استان سمنان در بازسازی عتبات عالیات روندی رو به رشد به خود گرفته و بی شک مایه افتخار و سربلندی مردم این استان است.

وی افزود : خانواده شهید فضل الله دوست محمدی با نیت مشارکت در ساخت صحن حضرت عقیله بنی هاشم (س)در کربلای معلی ، مجموعا مبلغ 120000000 میلیون ریال را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان اهدا نمودند که در این راستا سه سند افتخار بنام های شهید فضل الله دوست محمدی ، مرحوم حسین دوست محمدی (فرزند شهید) و بانو حاجیه خانم کشور ملک اعلایی (همسر شهید) با امضاء رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تقدیم به این خانواده معزز گردید .

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با ذکر این نکته که کمک های مردمی در جهت ساخت صحن های حضرت فاطمه و زینب سلام الله علیهم اجمعین و بازسازی بارگاه ائمه معصومین علیهم السلام هزینه می گردد گفت :  صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف دارای 22000 متر مربع زیر بنا می باشد که در سال جاری 6000 متر آن به بهره برداری رسید و با تلاش های انجام شده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در عید غدیر شاهد بهره برداری کامل آن خواهیم بود .

بانو حاجیه خانم کشور ملک اعلایی، همسر شهید فضل الله دوست محمدی نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان ، هدف خود را از این اقدام خیر خواهانه رضایت خداوند سبحان و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد و اضافه نمود : همیشه آرزو داشتم تا سهمی هر چند کوچک در این اقدام خیرخواهانه داشته باشم و اینک که این مهم محقق گردیده است ضمن شکر به درگاه خداوند سبحان از تمامی هم وطنان ارجمند دعوت می نمایم با اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی ، خشت هایی از طلا برای  خود در بهشت خریداری نمایند .

 لازم بذکر است شهید فضل الله دوست محمدی دارای چهار فرزند (دو دختر و دو پسر ) بوده که یکی از فرزندان این شهید والامقام سال گذشته براثر سکته قلبی در کنار پدر بزرگوارش آرام گرفت . این شهید والامقام در سال 1364 و در عملیات بدر در جزیره ی مجنون به فیض شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
حجت الله یحیائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی